اخر قصه وابستگی!

خرید بک لینک
ادم ها همیشه مهربون نیستن! تا اخر قصه تو رو همراهی نمیکنن

بالاخره یه روزی تنها میشی!

چه بهتر که اماده اون روز باشی تا کم نیاری , جا نزنی , نشکنی

نمیدونم چه اتفاقی افتاد , از چه زمانی و چطوری ! ولی میدونم که دیگه از نظر ذهنی خودمو تنها رها کردم ... وابسته کسی نیستم و تنهایی هم حالم دست خودمه و خوبه!

با این حال روابط خیلی خوبی با ادمهای ارزشمند زندگیم دارم و کنارشونم تا هروقت که بخوان!

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: وابستگی!, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: يکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 19:23

صفحه بندی