عنوان جای خالی ست..!

خرید بک لینک
میبینی تقصیر من نیست؟!

تو میدونی که من نمیدونستم..هیچ تجربه ای نداشتم

هیچکس بهم نگفت چی خوبه چی بده,در واقع هیچکس نبود که بگه... من بودم و من ,گیر کردم توی برزخ انتخاب ها

با این همه فکر کنم تصمیمم رو گرفتم,اگه ازش پشیمون و منصرف نشم ؛ زمان بگذره و بگذره و بگذره

یه روزی در آینده دور یا نزدیک که شاید چشمام ضعیف شده باشن,یه روز که شاید دست کشیده باشم از دست و پا زدن,یه روز که شاید به قول معروف خیالم راحت شده باشه که رسالت ذهنیمو به پایان رسوندم

غروب همون روز,یا شاید هم صبح زود,توی مزرعه,با صدای کلاغ ها و گنجشک ها و همراهش وزش نسیم روی صندلی راکم نشستم عینکمو تنظیم میکنم و زل میزنم به خط به خط دفتر آبیم یا شاید هم کتابم و میرسم به صفحه آخر,خط آخر...

دوست دارم نوشته شده باشه "......" !!

:)

+خوانندگان محترم وبم,توی گزارشات میبینم چه چیزهایی کپی میشه,واقعا دوست ندارم چیزی از وبم بدون اطلاع خودم و بدون ذکر منبع کپی شه:| دلنوشته و روزمره های من که فکر نکنم به درد کسی بخوره:)

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: دوشنبه 12 تير 1396 ساعت: 17:53

صفحه بندی