آخرین آزمون

خرید بک لینک
صبح که رفتم نشستم سر جلسه گفتم خدایا دمت گرم کمک کن این اخرین ازمون شبیه ساز کنکوری باشه و دیگه تموم شه:)) بعد دیدم وقتم داره میره رفتم سراغ سوالها :))

بله! تموم شد.اخرین ازمون گاجی که شرکت کردم

و حالا کمتر از انگشتان دست با روز اصلی فاصله داریم

و خبر خوبی که استاد داد و گفت ازمون دکتری موفقیت امیز بود:) و من الان یادم میاد که باید میگفتم شیرینی بده:|| اون موقع هنگ بودم:/ :)) و فقط تبریک گفتم!

گفت تلاشتو به اندازه خودت کردی و حالا با اقتدار برو سرجلسه..

درست میگه,دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارم و فقط باید ازمونمو به خوبی بگذرونم

آروزی موفقیت برای همه ^_^

پ.ن: دوستان از من خواسته بودید که از حال استاد مجازی(دکتر خاطره) بگم! من از ایشون پرسیدم و گفتن که فعلا برای یه مدت وبشونو غیرفعال کردن و شاید دوباره برگردن

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: دوشنبه 12 تير 1396 ساعت: 17:53

صفحه بندی