بله! تموم شد.اخرین ازمون گاجی که شرکت کردم
و حالا کمتر از انگشتان دست با روز اصلی فاصله داریم
و خبر خوبی که استاد داد و گفت ازمون دکتری موفقیت امیز بود:) و من الان یادم میاد که باید میگفتم شیرینی بده:|| اون موقع هنگ بودم:/ :)) و فقط تبریک گفتم!
گفت تلاشتو به اندازه خودت کردی و حالا با اقتدار برو سرجلسه..
درست میگه,دیگه چیزی واسه از دست دادن ندارم و فقط باید ازمونمو به خوبی بگذرونم
آروزی موفقیت برای همه ^_^
پ.ن: دوستان از من خواسته بودید که از حال استاد مجازی(دکتر خاطره) بگم! من از ایشون پرسیدم و گفتن که فعلا برای یه مدت وبشونو غیرفعال کردن و شاید دوباره برگردن
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155