سگتونو بگیرید!!!!

خرید بک لینک
امروز خیلی تلاش کردم یک ساعت و نیم درس خوندم!!

همسایه ها و مادرجون زحمت کشیدن آش فافا رو پختن

منم زحمت کشیدم!! رفتم بدم به در و همسایه و تو خیابون:))

نگم براتون!!! رفتم تو یه کوچه یهو یه سگ جلوم سبز شد,از این گوگولی ها:))

ترسیدم..هی عقب عقب میومدم و به سگه لبخند میزدم, جالبه صاحبش همینطوری به قیافه من زل زده بود هیچ کاری نمیکرد

یهو برگشتم و من میدویدم سگم پشت سرم

ذکر بشه که سینی پر از ظرف آش هم تو دستم بود جیغ میزدم!! هی میگفتم آقا سگتونو بگیرید!(جیییغ) بگیرییید!! (جیییغ!!)

اونم هی میگفت نترس!!ندو!!

:||

یه بار اومدیم کار خیر کنیم:|

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 4 تير 1396 ساعت: 23:25

صفحه بندی