یا وارد راه اول میشی و 20 سال دیگه اگه زنده باشی به هدف زندگیت میرسی:)
یا وارد راه دوم میشی و راهی که قرار بوده 20 ساله طی شه رو 6 ساله طی میکنی:)
واقعا برام مهم نیست از کدوم راه برم...چون این مهمه که دارم میرم به سمتش و میرسم بالاخره^__^ بدون شک!
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136