یک هفته نوشت:)

خرید بک لینک
شنبه برای همیشه مدرسه ام تموم شد و از مرحله دانش آموز بودن گذشتم...به امید روزهای دانشجویی:)

دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه رو هیچی نخوندم چون خونه خاله ام بودم! هم استراحت کردم هم تجدید قوا

و الان وارد مرحله جمع بندی شدم به معنای واقعی:)

به روز کنکور فکر نمیکنم واسه همین خبری از استرس نیست!! و حالم خوبه...همین که درحال تلاشم کافیه فعلا

این روزها منو هم دعا کنید دوستان عزیز

^_^

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 19:06

صفحه بندی