دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه رو هیچی نخوندم چون خونه خاله ام بودم! هم استراحت کردم هم تجدید قوا
و الان وارد مرحله جمع بندی شدم به معنای واقعی:)
به روز کنکور فکر نمیکنم واسه همین خبری از استرس نیست!! و حالم خوبه...همین که درحال تلاشم کافیه فعلا
این روزها منو هم دعا کنید دوستان عزیز
^_^
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130