تعداد مهمونی هایی که درطول تابستون رفتم انگشت شمارهستن به لطف درسهام :) اخریهاشونو هم برم نه عموم و تمام!
+بالاخره کتاب "کیمیاگر" رو تموم کردم,احتمال اینکه خونده باشین زیاده اما بازم پیشنهاد میکنم:) حتما ارزش چندبار خوندن رو داره.
ودر اخر این فیلم حدودا ۲ دقیقه ای اونقدر برام زیبایی و جذابیت داشت که چیزی نمیگم!فقط ببینید
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135