دعوت شدم به چالش از نوع کنکوری:)
ترک فضای مجازی تا کنکور!
من با نوشتن خیلی اروم میشم.مثل مسکن میمونه*_* ولی میرم.و اگر دیدم خیلیی نیاز دارم به نوشتن میام مینویسم گه گاهی..
بقیه دوستهای کنکوری هم دعوت میکنم شرکت کنن *_^
مراقب خودتون و خوبیهاتون باشید:)
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130