امروز رفتم واسه هوشمندسازی کارت ملی,از ساعت ۸صبح تا ۱ درگیر بودم:|صرفا چون نخواستم مثل اون کارمند بانک برم خودمو معرفی کنم و از پارتی و رابطه استفاده کنم :|
یک هفته استراحت کردم!
شک ندارم اگر یک روز دیگه بمونم یا افسرده میشم یا دیوونه!!
احساس پوچی گریبانمو گرفته
خوشحالم که از فردا دوباره خود خودم میشم و درسمو میخونم :)
ادامه کتاب "قدرت درون" هم میمونه برای استراحت بین هفته ها:)
دکوراسیون اتاقمو تغییر دادم و بهترین جارو واسه میز تحریرم انتخاب کردم,حس خوبیه!
خیلی عالیه که نظم همیشگی برمیگرده و مشغول میشم :)
+اولش میخواستم دیگه نیام وبم,بعد دوباره تصمیم گرفتم نظردهی رو غیرفعال کنم!اما چه کاریه؟!هروقت گذرم به اینجاها افتاد یا مینویسم یا بهتون سر میزنم!
موفق باشید
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 6:45