منِ درون

خرید بک لینک
روانکاوی میکنم
و با هر دفعه که این کارو میکنم یه جووووری شوکه میشم انگار که یه دور میرم کما و برمیگردم:))
یه چیزایی خیلی تلخه یه چیزایی هم شیرین
بعضی وقتها چقدر از خودمون دور میشیم.چقدر خودمونو فراموش میکنیم.چقدر درگیر جهان بیرون میشیم...و الان دارم راهی که 12 سال پیش رفتم رو دوباره میرم که به خودم برسم.اما یه خودِ جدیدتر و بهتر.
میدونم بعد از پایان این دوره آدم سالم تر و مناسب تری میشم!
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت: 22:16

صفحه بندی