تابستون که دکترم یه قرص خاصی رو برام
تجویز کرد دلم میخواست خفه اش کنم! کاملا در مرحله ی انکار بودم :) دو هفته قرص رو خوردم و دیگه ادامه ندادم و دکترمم قرار شد عوض کنم
امشب اما خودم داوطلبانه و و حتی با شوقِ اثرش ، قرصها رو پیدا کردم و دوباره خوردمشون.
معتقدم دیگه هیچ چیز نمیتونه این بخش از من رو به حالت قبلش برگردونه
از رنجی خسته ام که از آنِ من نیست ...
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 6:30