استعفا

خرید بک لینک
احساس میکنم دیگه وقتشه که از کارم استعفا بدم
هر هفته یه مسئولیت جدید بهمون اضافه میکنن.چندتا از بچه ها رفتن اعتراض کردن که حالا که کار ما نسبت به پارسال سنگین تر شده پس حقوقمون هم افزایش بدید ، در جواب بهشون گفتن که میتونید استعفا بدید و افراد دیگه ای که مایلن جای شما رو خواهند گرفت!
و چی شد؟بله استعفا دادن.دمشون گرم
امروز که رفتم باز یه کار تکراری بهم دادن.منم عصبانی شدم.برای اولین بار توی اون محیط
و گفتم نمیتونم این کارو انجام بدم چون هم قبلا انجامش دادم و هم اینکه وظیفه ی من نیست.
هیچی دیگه انجام ندادم.
مسئولم گفت چیکار کنم واسه اون رئیسه بنویسم که تو این کار رو انجام نمیدی؟
گفتم صبر کن فردا شب بیام.امشب دیگه واقعا اعصابم خورده.

از طرفی درسهام سنگین شدن و امتحانها هم جاری ان ...
احساس میکنم دیگه وقتشه بیکارترین شم :D
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 7:54

صفحه بندی