انقدر این دستفروشهای مترو با چمدون و ساک تردد میکنن و ظاهرشون هم شیک و پیکه بعضا :))) که این جانب الان با چمدون تو مترو دارم عذاب میکشم
همش فکر میکنم منتظرن چمدونمو باز کنم یه چیزی بفروشم بهشون :)))
اره اره *_* دارم میرم خونه :)
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129