پس از مدت ها دست به چاقو شدم :)))

خرید بک لینک

دو روزه مامانم خونه نیست.

روز اول که من کلاس داشتم بابا اشپزی کرد

امروز اما خودم زود از خواب بیدار شدم که زودتر دست به کار شم تا پدرجان خوابه :))

و انقددددددر حال جسمیم بده ، انقدر بده و دردهای شدید دارم که به زور مسکن خودم رو سر پا نگه داشتم

اونم مسکن های قوی.

یه گیجی خاصی هم بهم منتقل میکنن که کاریش نمیشه کرد متاسفانه :(

اما خودمونیم ، یه عدس پلو درست کردم که بیا و ببین *__* انقدر خوشمزه شده بود که خودم باورم نمیشد کار منه :))) میم همیشه میگه اشپزیت هم خوبه ها ، من باورم نمیشه :))

سالادو که دیگه نگووو ^___^


+چهارشنبه دوباره اینترویو دارم :// چطوری بخونم حالا :|

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 14:01

صفحه بندی