بخاطر خاطره ی خاصی
که توی بچگی با پ
دربزرگم داشتم این ویژگی بر
ام نهادینه شده ؛
که توی ارتباطم با آدمها همیشه
به این فکر م
یکنم
که اگه این آدم مقابلم دو ساعت دیگه بمیره من کاری کردم یا حرفی زدم
که الان
در نبودش عذاب وجدان داشته باشم؟یا کاری هست
که نکرده باشم و حرفی هست که نزده باشم و الان
در نبودش حسرت بخورم؟!
ویژگی خوبیه به نظرم... اما تو رو شکننده و شاید حتی ضعیف میکنه
گاهی احمق به نظر میای
گاهی مهربون و بخشنده
وقتی ظرف ذهنم پر میشه ، دوست دارم به عکس قضیه فکر کنم! اگر خودم بمیرم چند نفر عذاب وجدان میگیرن یا حسرت میخورن؟!
شاید
فردا، هیچوقت نیاید و تو بی شک تاسف روزی را خواهی خورد که فرصت داشتی برای یک لبخند ، یک آغوش، اما مشغولیت های زندگی، تو را از براوردن آخرین خواسته های آن ها بازداشتند...
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: يکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت: 8:30