دلم میخواست مامان,م اینجا بود و بغلم میکرد و یک عالمه گریه می کردم!
چقدر آدمها از دور نزدیکن ...
و شاید هم ترسناکن!
در حال حاضر هیچ چیز اونطوری که میخوام نیست...
با سیلی صورتم رو سرخ نگه داشتم ...
ولی شاید باید اندکی صبر کنم! تا سحرم فرا برسه
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 14:22