الف با عصبانیت میگه تو واقعا راجع به دنیا و آدم هاش چی فکر کردی؟!
چرا توقعت بالاست ازش؟
بهی میگه تو خیلی ریزبین و جزئی و حساسی!
و من؟ الان دیگه فکر میکنم برای این آدمها زیادم !
شاید یه روزی تصمیم بگیرم که خودم, رو ازشون بگیرم. for ever
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 14:22