غذای سلف خوبه ها ولی من فکر میکنم یه مشکل خاص داره!
واسه همین میخوام یه مدت کمتر برم اونجا
یا خودم اشپزی میکنم یا میرم بوفه و رستوران
واسه هفته بعد فقط 4 وعده رزرو کردم
کاش یکم برنامه کلاس هامون منظم تر بود.یا تایم کلاس های آزاد دانشگاه بهتر بود.دلم میخواد شرکت کنم کلاسها رو
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 14:22