سه شنبه میانترم دارم.شنبه ی بعدش هم باز میانترم دارم
این شنبه هم قراره استاد آز درس تخصصیم پوستم رو بخاطر غیبت قبلی که توی راه بودم بکنه :))
الان می تونستم یک عالمه استرس داشته باشم و روزگار رو به کام خودم تلخ کنم!
اما از دیشب که فهمیدم چهارشنبه قراره میم رو ببینم پر از ذوق و هیجانم :))
نه تنها میم بلکه سه تا از بهترینها :)
به قول خودش یه قرار پنج نفره ی به یاد ماندنی خواهد بود ...
دو تا از کلاس های اجباریم چهارشنبه هستن که نمیتونم برم و باید با فشرده کردن برنامم جبرانشون کنم.
خوشحالم :)
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 14:22