دلم برای اون فضای وب نویسی تنگ شده , خیلی وقته که فقط اومدم نوشتم و رفتم
حالا بیاید حرف بزنیم , از خودمون بگیم , سوال بپرسیم , هرچیزی که دوست دارید
تیک ناشناس هم فعاله اگه نخواستید شناس باشه :-)
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 18:41