سلامتی

خرید بک لینک
بزرگترین نعمتی که هر کسی میتونه داشته باشه سلامتیه , چیزیه که تا از دستش ندیم قدرشو نمیدونیم
حدود یک ماه پیش یه ویروس خیلی بد افتاده بود به جونم! سرماخورده بودم از اونا که دو روز زندگی نباتی داری .:-D
بعد از اون کلی مراقب خودم بودم و هرشب میگفتم ببین الان گلودرد نداری , سرما نخوردی .:-)) از بس دردناک بود
خوشحال بودم حالا دیگه مراقبم و چیزیم نمیشه و به فعالیتهام ادامه میدم تا اینکه مادرم مریض شد :- حالش واقعا بد بود هی بدتر شد تا بستری شد
و طی سه روز تماام مسوولیت های خونه با من بود , حتی داروهای مامان هم با من بود(تنها عضو تمام وقت خونه منم :-D)
جالب اینجاست منی که زلزله ۵ریشتری (!) هم از خواب بیدارم نکرد این شبها کلا خواب نمیرفتم , چشمام بسته بود ولی هوشیار بودم
به عبارتی بیدار خوابیده بودم!
خداروشکر امروز حالش بهتره و من میتونم بیشتر آدم خودم باشم
درستش هم اینه که یه امروزو به خودم استراحت بدم اما نمیشه
وقتی طبق یه برنامه خاص زندگی میکنم و با اون پیش میرم , اگه متوقف شم افسردگی میگیرم!! از نظر روحی روانی میریزم بهم , یهو روان پریش میشم :-D

+یه روز هم زلزله اومد و من تا ۲۴ساعت بعدش لرزش درونی داشتم :-)) در واقع توهم میزدم که اوا زلزله! ولی خبری نبود

+خدایا سلامتی رو از ما نگیر , باشه؟! این یکی قابل تحمل نیست , جان لیمو نگیر!!

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 18:41

صفحه بندی