مگه داریم؟!

خرید بک لینک
امروز یکی از قشنگترین و جالبترین اتفاقهایی که چندسال منتظرش بودم افتاد ولی نه واسه من!
واسه مامانم که مازندران بود
الان , هم مامانم سکوت کرده هم میم جیم و من تنها راهم اومدن به اینجا بود :))
ثبتش میکنم یادم بمونه امروزو که چقدر هیجان داشت و باحال بود :)
منتظر روزی ام که این اتفاق دوباره تکرار شه ولی واسه خودم!

+هنوز مادربزرگ گوگولیم کنارمه و احتمالا از فردا باز تنها میشم, و این دو روز یک خط از کتابهام هم نخوندم!
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...

ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال می‌کنید

برچسب: داریم؟, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 3:36

صفحه بندی