دیشب به نرگس گفتم.تا امشب هیچ عکس العملی نشون نداد اونقدر که تعجب کرده بود !
تمام تصوراتش از من نابود شد :)
( ""**** تو خیلی محکمی من تا حالا دختری مث تو ندیدم عاقلی آدم از حرف زدن باهات خسته نمیشه , هنوز تو شوکم! حرفات عجیبن و صدبرابر حرفات خودت عجیبی "" )
از یه طرف دلم میخواد تک تک آدمها تجربه کنن,از طرف دیگه میگم نه اینطوری تا اخر عمر درگیرن مثل تو!
+نمیدونم چرا کامنتها بستست! این پست هم از سری پستهای مبهمیه که میدونم هیچی نمیشه واسش گفت! پس.... :)
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159