
پاسخ :
نه نه! اون ناشناس حرف زدنه با موضوع ازاد بود:)) [یاد انشاهای دوران راهنماییم افتادم:D]
من کاملا درک میکنم منظورت رو و میفهمم...ولی چرا باید خودتو عذاب بدی؟مشکی نپوش,ذره بین نذار,بی احترامی نمیشه
واقعا اهمیتی نداره این ظواهر, همونایی که این کارا رو احترام میدونن هم میدونن که کلیشه ست مشکی پوشیدن,کلیشه ست انجام یه سری کارها
دین چیزی جز انسانیت نیست و نخواهد بود و کاش قانونهایی که واسه دین ساختن و همش هم ظاهریه اینو بفهمن! فقط محرم نیست,متاسفانه ماه رمضان هم هستن کسایی که راضی نیستن ولی مجبورن رعایت کنن,یعنی چی مقابل عوام چیزی نخورن؟! عجیبه
این کارها و رسومات به نظر من واقعا سیاسته و وقتی اوضاع درست میشه که دین از سیاست جدا شه...
فکر میکنم درجواب کامنتهام گفتم دلیل دلتنگی خودمو...کیه که دلش بخواد افسردگی داشته باشه! محرم برای من ماهیه واسه فکر کردن به انسانیتم,حال و احوالم و اینکه بدونم کجام دقیقا..چند چندم با خودم و دنیام ,چیزی که این روزها بهش نیاز داشتم
من به هویت هیچکدوم از کامنتهای ناشناسم فکر نمیکنم واقعا چون خودم خواستم:) ولی شمارو چون گفتی مشکلی نداری دوست دارم بشناسم! :)
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...
ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 1:50