این پست جزء پستهای با موضوع تلخ به شمار نمیرود! چون تلخ نیست!
عادت کرده ام به "خوب بودن" حالم
ولی الآن فقط یک حس بی حسی است! گاهأ چاشنی تلخی با یادآوری دیشب همراهش می آید که تلخی شیرینی ست!
روز عید بود و می بایست از اتفاقات قشنگ و خنده های کنار عزیزانم بنویسم , اما چه کنم که این کفه ترازو سنگین تر است!
شاید باید به این سکوت خاتمه داد! نمیدانم
:)
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نیازمندی, نویسنده: بازدید: 148