ستاره ها واست چشمک میزنن...یه نسیم خنک که حتی میشه بهش گفت سرد میوزه
صدای قورباغه ها و جیرجیرک ها و سگ ها کل فضا رو گرفته...
از اون طرف صدای تیک تیک ساعت میاد!
وقتی نفس عمیق میکشی هوای تازه و پاکیزه کل ریه هاتو پر میکنه:) همه جا ساکته و تو میتونی به هرچیزی که خوشحالت میکنه فکر کنی
نه صدای بوق ماشین میاد نه اسمون خاکستری و پر از دوده!
چه حسی قشنگتر از این؟! ارامش محضه ...
شب!! تموم نشو...!
15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!...ما را در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! دنبال میکنید
برچسب: نیمه, نویسنده: بازدید: 151