
ادم ها همیشه مهربون نیستن! تا اخر قصه تو رو همراهی نمیکننxa0 بالاخره یه روزی تنها میشی!xa0چه بهتر که اماده اون روز باشی تا کم نیاری , جا نزنی , نشکنیxa0 نمیدونم چه اتفاقی افتاد , از چه زمانی و چطوری ! ولی میدونم که دیگه از نظر ذهنی خودمو تنها رها کردم ... وابسته کسی نیستم و تنهایی هم حالم دست خودمه و خوبه!xa0 با این حال روابط خیلی خوبی با ادمهای ارزشمند زندگیم دارم و کنارشونم تا هروقت که بخوان!xa0 ...
ادامه مطلب