15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!

متن مرتبط با «داریم؟» در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! نوشته شده است

مگه داریم؟!

  • نیلوبلاگ

    امروز یکی از قشنگترین و جالبترین اتفاقهایی که چندسال منتظرش بودم افتاد ولی نه واسه من!xa0واسه مامانم که مازندران بودxa0 الان xa0, همxa0مامانم سکوت کرده هم میم جیم و من تنها راهم اومدن به اینجا بود :)) ثبتش میکنم یادم بمونه امروزو که چقدر هیجان داشت و باحال بود :)xa0 منتظر روزی ام که این اتفاق دوباره تکرار شه ولی واسه خودم!xa0 +هنوز مادربزرگ گوگولیم کنارمه و احتمالا از فردا باز تنها میشم, و این دو روز یک خط از کتابهام هم نخوندم!...

    ادامه مطلب