
بیا بهت بگم چی شده...دقیقا یازده روزه که فارغ التحصیل شدم و دیگه دانشجوی کارشناسی نیستم. الان عنوان پست قبلی رو دیدم، یادم نیست چی نوشته بودم ولی اینو بگم که اقدامی برای بهشتی و سایر دانشگاه ها نکردم، کنکور هم ثبت نام نکردم توی این یازده روز یک روز بی دغدغه نداشتم، یه کار جدید گرفتم که درآمدش...
ادامه مطلب
منو میگی از خواب بیدار شدم خیلی یهویی طور پنل مدیریتو باز کردم ببینم چه خبره اینجا!یکی از دوستان گل کامنت داده بودن که خبر داری جزء وبلاگهای برتر شدی؟!xa0 نه! کجا چطوری یهویی؟!:))xa0 *_* xa0^_^ xa0*_* xa0^_^xa0 هیچی دیگه الان میخواستم دلیل خوشحالی یهویی سر صبحمو ثبت کنم:) صفحه سوم بلاگهای برتر هم باشی خوبه دیگه:))) +اینم بگم که بخاطر شماست ها:) مرسی از همتونxa0 ...
ادامه مطلب