15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!

متن مرتبط با «نامه» در سایت 15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت! نوشته شده است

گزارش نامه:)

  • نیلوبلاگ

    من وقتی فیلم میبینم به بازیگرها و کارگردان و کلا عوامل سازنده توجه نمیکنم , نه که توجه نکنم ولی خب مهم نیست برام یادم میره!xa0همینطور وقتی کتاب میخونم, xa0اسم نویسنده رو که وسطهای کتاب یادم میره!! خود اسم کتاب هم ممکنه بعدها یادم بره:))xa0 و واقعا هم مهم نیست!xa0 در واقع من تاثیری که میخوام از کتابها و فیلمها بگیرم رو میگیرم! و اوناست که هیچوقت یادم نمیرهxa0 دیدم یه سریا رو که فقط کتاب رو "میخونن" فیلم رو "...

    ادامه مطلب