
42 روز دیگه وارد دهه ی جدیدی از زندگیم میشمگذر از این دهه به دهه ی بعدی انگار مصادف شده با تنهایی های عمیقی که انتخاب خودمه. تغییرات خودم رو حس می کنم و دوستشون دارم. اما نه به قیمت فراموش کردن شادی. خوبم اما شاد نیستم....
ادامه مطلب
داداشت بعد از دو ماه آموزشی از یه شهر دیگه زنگ بزنه بگه دارههه میااااد اونم شب تولدددش:))xa0 ذووق کنی ولی بازم اون خبر خوب داشته باشه و xa0بگه افتادم شهر خووودمووون:))xa0وای خداجونم مرسی واقعاxa0 ...
ادامه مطلب