
منو میگی از خواب بیدار شدم خیلی یهویی طور پنل مدیریتو باز کردم ببینم چه خبره اینجا!یکی از دوستان گل کامنت داده بودن که خبر داری جزء وبلاگهای برتر شدی؟!xa0 نه! کجا چطوری یهویی؟!:))xa0 *_* xa0^_^ xa0*_* xa0^_^xa0 هیچی دیگه الان میخواستم دلیل خوشحالی یهویی سر صبحمو ثبت کنم:) صفحه سوم بلاگهای برتر هم باشی خوبه دیگه:))) +اینم بگم که بخاطر شماست ها:) مرسی از همتونxa0 ...
ادامه مطلب